menighet
Tilgjengelighetserklæring

Alle nettsider krever nå en tilgjengelighetserklæring. Denne kan du lese ved å klikke på linken under

Les tilgjengelighetserklæringen

KALENDER

lørdag 19 oktober
18:00 Konsert
søndag 20 oktober
Breim kyrkje
mandag 21 oktober
søndag 27 oktober
Vereide kyrkje
onsdag 30 oktober
lørdag 2 november
Gimmestad kyrkje
søndag 3 november

Kvardagsmesse i Sandane kyrkje

klagemur.jfif

Velkomen til kvardagsmesse 30.oktober kl 20 - ei gudsteneste med enkel liturgi og fin musikk.

Her er det plass for både tvil og tru, og vi håpar at dette er ei gudsteneste du kan trivast i - uansett om du er erfaren kyrkjegjengar eller ikkje.

Simona Fraas Johnson leier og Kari Leirgul deler tanker og ord.

Morten Leirgul skal utfalde seg på flygel, Are Voll stiller på gitar, Marianne Bakketun Fjellestad er forsongar.

Dei som ynskjer det, kan vere med på ei enkel bønevandring i gudstenesta. Då kan du gå rundt i kyrkjerommet, tenne lys, få forbøn, reflektere, sjå, tenke… alt etter kva du har lyst til og behov for. Du kan óg berre sitte i ro, høyre på musikken, eller vere med og synge. Det blir ikkje nattverd.

Etter gudstenesta serverer vi enkel kveldsmat, vi håpar alle har tid til å stoppe igjen og vere med på den.

Og dei som vil kan sjølvsagt spele biljard og bordtennis i kjellaren!

Arrangørar:
Kyrkja i Gloppen