20:00 Konsert

Opplev påska i kyrkja

Gjennom gudstenestene i påska kan du få vere med på ei vandring i påskeforteljingane. Desse forteljingane rommar mange store livstema, og gjev ein himmel over livet. Mange gode krefter er i sving for ei flott påskefeiringa i Kyrkja i Gloppen. Og vi trur at Anden gjer bodskapen levande. Velkomen!

Søndag 24.03.2024 Palmesøndag rir Jesus inn i Jerusalem og blir møtt med eit hurrarop; halleluja!

• Sandane kyrkje Kl.11:00  Gudsteneste. Liturg Tore Myklebust. Kantor Dorothee Raschwitz. Simona Fraas Johnsen er predikant. Erik Bassermann, song. Utdeling av bok til 6-åringane. Takkoffer til IKO – Kirkelig pedagogisk senter. Bålkos etter gudstenesta.
    • Hestenesøyra Kl.14:00 Gudsteneste. Liturg Tore Myklebust. Kantor Dorothee Raschwitz. Erik Bassermann, song. Takkoffer til Det Norske Misjonsselskap. Kyrkjekaffi.
    • Vereide kyrkje Kl.19:00  Gallerikveld med utstillande kunstnar Aud Marit Skarrebo Holmen. Musikk v/ Kantor Dorothee Raschwitz. Ord for dagen ved prost Mari Saltkjel. Vert Olav Sigurd Gundersen.

Torsdag 28.03.2024
    Skjærtorsdag er ein innhaldsrik dag. Jesus innstiftar nattverden, og vi er ein kyrkjelyd fordi vi feirar nattverd

• Høgdene/Hyen Kl.12:00 Sportsgudsteneste. Andakt v/Olav klungre.
    • Utvikfjellet ca. kl.13:00 Sportsgudsteneste mellom omgangane i Even Hole Cup. Liturg Tore Myklebust. Organist Janne Øisang Grinaker.
    • Gimmestad kyrkje Kl.19:00  Vi dekker til kveldsmat i midtgangen og inviterer til fellesskap og gudsteneste. Liturg Vidar Bjotveit. Organist Janne Øisang Grinaker. Nattverd. Takkoffer til flygelet i Sandane kyrkje.

Fredag 29.03.2024 Gudstenestene Langfredag er prega av Jesu Kristi lidingssoge. I Breim, Hyen og Vereide ber, lyttar og syng vi salmar i lag. Velkomne til gudstenester til ettertanke.

• Breim kyrkje KL.11:00  Langfredagsgudsteneste. Liturg Tore Myklebust. Organist Janne Øisang Grinaker.
    • Vereide kyrkje Kl.19:00  Pasjonsgudsteneste. Liturg Vidar Bjotveit. Predikant Ingebjørg Isane Fure. Kantor Dorothee Raschwitz. Vereide kyrkjekor deltek.
    • Hyen kyrkje Kl.20:00 Pasjonsgudsteneste med nattverd. Liturg Tore Myklebust. Organist Janne Øisang Grinaker. Marte Ommedal, song.

Laurdag 30.03.2024
    Påskeaftan er det ei spesiell gudsteneste i Gimmestad kyrkje. Kantoriet deltek. Lyset vinn over mørket, Kristus sigra over døden.

• Gimmestad kyrkje Kl.23:00  Midnattsmesse. Liturg Vidar Bjotveit. Kantor Dorothee Raschwitz. Gimmestad kantori deltek.

Søndag 31.03.2024  Påskedag i Breim og Vereide, og i Hyen 2. påskedag, held vi fram festen for at  Jesus sigra over døden. Det blir blomeprosesjonar alle stadar.

• Breim kyrkje Kl.11:00 Høgtidsgudsteneste med nattverd. Liturg Tore Myklebust. Organist Janne Øisang Grinaker.  Anders Reed, blåseinstrument. Takkoffer til Fjordly Ungdomssenter.
    • Vereide kyrkje Kl.11:00  Høgtidsgudsteneste med blomeprosesjon. Liturg Vidar Bjotveit. Kantor Dorothee Raschwitz. Kyrkjekoret og Håvard Nordvik deltek. Takkoffer til Menighetsfakultet (MF Vitenskapelig høyskole). Påskeplask etter gudstenesta.
    • Sion Kl.19:30  Tverrkyrkjeleg bøn.

Måndag 01.04.2024
    2. påskedag

• Hyen kyrkje Kl.11:00  Høgtidsgudsteneste. Liturg Tore Myklebust. Organist Janne Øisang Grinaker.
    • Simon Ommedal, saksofon. Takkoffer til Nesholmen.

Onsdag 03.04.2024

• Byrkjelotunet Kl.16:00 Påskemøte.  Diakon Ingebjørg Isane Fure. Kantor Dorothee  Raschwitz. Innslag, andakt, kaffi og kaffimat. Alle er velkomne.

Publisert av: Gloppen kyrkjekontor den 21-03-2024