mandag 22 april
Sandane kyrkje - Peisestova

Frivillig teneste i kyrkja

GJEVARTENESTE er ei kjempegod støtte til arbeidet i soknet. Det gir rom for langsiktig planlegging og auka aktivitet i kyrkjene våre!

Gloppen sokn har fått på plass fast gjevarteneste med skattefrådrag. Midlane går mellom anna til trusopplæringa, diakoniarbeidet og ombygging av Sandane kyrkje. Sjå meir info i Brosjyre for gjevarteneste Gloppen sokn. Du kan registrere deg som fast gjevar, eller gje eit eingongsbeløp i dette skjemaet.

Breim sokn og Hyen sokn har også behov for faste gjevarar. Midlane går mellom anna til trusopplæring, diakoniarbeid og anna kyrkjelydsarbeid.

Ta kontakt med sokneråda om du ønsker bli fast gjevar; e–post: breim.sokn@gloppen.kyrkja.no / e–post: hyen.sokn@gloppen.kyrkja.no

BESØKSTENESTE

Diakoni er kyrkja si omsorgsteneste, og besøkstenesta er ein del av det diakonale arbeidet i kyrkjelydane. Det er eit tilbod til menneske som av ulike grunnar ønskjer ein besøksvenn. Målet er at menneske skal få oppleve fellesskap og kontakt med same person over tid. Besøkstenesta kan også vere ein døropnar til at ein får tilhøyrsle i større fellesskap der besøksven og den som får besøk, kan gå i lag. Det som her kallast besøksteneste omfattar også aktivitetsteneste; når ein vil gjere noko saman utanfor heimen. Sjå meir info i brosjyra for besøksven (pdf)

DUGNADSKORT

Skjema med oversikt over oppgåver og registrering finn du på denne sida.
Dersom du har tankar/idear om andre ting du vil bidra med, kan du krysse av for "Andre" og fylle ut info om det. Du kan også laste ned skjemaet i Word, fylle ut og sende det inn til kontaktinfoen under: berit.aasebo.hauge@gmail.com  Hugs! Alle tenester er like verdifulle! Små eller store, vi treng å arbeide saman!