mandag 22 april
Sandane kyrkje - Peisestova

Vårlege tonar! Distriktsmusikarane i Sandane og Hyen kyrkje

Velkomen til konsert:
Sandane kyrkje: TORSDAG 10. JUNI 2021 KL 19.00, Hyen kyrkje TORSDAG 17. JUNI 2021 KL. 19.00
Distriktsmusikarane i Gloppen byr på vårlege tonar. I denne konserten serverer dei eit spanande knippe med musikk frå romantikken til vår tid, mellom anna den vakre 2. satsen frå Mendelssohns første pianotrio.

Frå Distriktsmusikargruppa i Gloppen får du høyre Otto Ose - fiolin, Tone Støylen Holgersson - piano, Ann-Margrit Siegrist Silfverhielm - song og Henrik Silfverhielm - cello.

Arrangementet gjennomføres i henhald til smittevernreglane frå helsedirektoratet. Billettsal blir på førehand via Ticketco, eller med bankkort ved inngong.

Billettar til konserten i Sandane kyrkje.
Billettar til konserten i Hyen kyrkje.

Arrangementa er ein del av prosjektet "Kultur til folket" som omfattar fleire arrangement rundt i Gloppen kommune sommaren 2021.

For dei som ynskjer å gje eit ekstra bidrag til prosjektet vert det høve til det gjennom å kjøpe ein "spleis-billett".
Velkomen til konsert!

Publisert av: Tore Myklebust den 01-06-2021